Wednesday, August 21, 2013

A quicky

Earlier this evening I went with the dog to the vet for his regular health check + vaccination. Afterwards I made a painting of a picture which I took last Winter. Due to the lack of time and daylight I was forced to use paint it digitally with ArtRage. The image is depicting the Tulder Moor or Reeshof Forest in Tilburg (NL). A 5 minutes-walk from my house.

Eerder deze avond ging ik met de hond naar de dierenarts voor zijn reguliere gezondheidscontrole + vaccinatie. Daarna heb ik een schilderij gemaakt naar een foto welke ik afgelopen winter heb genomen. Door gebrek aan tijd en daglicht was ik gedwongen deze digitaal te schilderen. Het schilderij stelt de Tulderheide of Reeshofbos in Tilburg voor. Een 5 minuten-wandeling vanaf mijn huis.


No comments:

Post a Comment