Thursday, August 15, 2013

Huis ter Heide

On this Summerwarm evening I headed for plein air painting to a nature park just outside Tilburg named "Huis ter Heide" (House on the Moor). I had to go the loooong way by bike because cars are not allowed. The dusk light was changing all the time from purple, to blue and yellow. The parkranger came to see me what I was doing. We had a nice chat during my painting exercise.

Op deze zomerwarme avond toog ik voor een openlucht schildersessie naar een natuurgebied net buiten Tilburg, genaamd Huis ter Heide. Ik moest wel op de fiets voor deze lange, lange tocht omdat auto's er niet worden toegestaan. Het avondlicht veranderde in rap tempo van paars naar blauw en geel. De parkopzichter kwam zelfs op bezoek om te zien wat ik aan het doen was. We hadden een leuke conversatie tijdens mijn schildersoefening.


No comments:

Post a Comment