Sunday, September 8, 2013

I go out with Pixel (our Golden Retriever) to the local forest, every morning and evening. After the walk this morning I told my family, I go out for painting... again.... but, just a quicky. Again? Yes, but this time I'm going exercising speed painting.

Okay, it wasn't that quick after all but faster than my previous plein air paintings. A simple subject, the bridge in the Wilhelmina Park downtown Tilburg.

Cobra oil paint on MDF, 30 x 24 cm.

Ik ga iedere ochtend en avond uit met onze Pixel (een golden retriever) naar ons plaatselijke bos. Na de wandeling hedenochtend vertelde ik de famiel dat ik de hort op ga om te gaan schilderen...alweer... maar dan wel een 'quicky'. Alweer? Ja, maar deze keer ga ik snelschilderen oefenen.

Ok, het ging niet snel maar in ieder geval sneller dan al mijn vorige openlucht-schilderijen. Een eenvoudig onderwerp, de brug in het Wilhelminapark in hartje Tilburg.

Cobra olieverf op MDF, 30 x 24 cm.



No comments:

Post a Comment